Cum să te descarci atunci cât te simți trist!

Tristețea este o stare firească la orice om și nu e nicio rușine să te simți uneori abătut. Important este să nu prelungești inutil supărarea, pentru că îți poate afecta serios sănătatea. Este dovedit ştiinţific că există o legătură strânsă între anumite boli mentale și tristețea predominantă. Învață să elimini cât mai repede negativismul din viața ta.

Dacă îți vine să plângi, fă-o! Nu este sănătos să ții în tine ori de câte ori îți vine să plângi. Retrage-te într-un colț al tău și descarcă-te complet. Te vei simți mult mai bine și nu ar trbeui niciodată să îți pese de ce cred alții despre cei care plâng. Plânsul este natural.

Țipă cât de țin plămânii dacă asta simți să faci. Uneori, furia te cuprinde atât de tare încât îți vine să urli. Fă-o, te vei simți mai bine. Poți să înjuri sau să strigi chestii incoerente, nu contează atâta timp cât ești într-un loc retras.

Descarcă-te pe o pernă dacă simți nevoia să lovești ceva. Știu că impulsurile sunt puternice, dar nu are rost să te rănești și pe tine, așa că dă tot ce poți într-o pernă din casă. Efectul va fi același. Dacă ești trist din cauza cuiva, imaginează-ți că perna e acel cineva.

Notează-ți sentimentele pe o hârtie. Scrisul este o terapie foarte eficientă dacă știi cum s-o faci. De exemplu îți poți scrie toate gândurile negative pe o foaie, iar apoi o distrugi. E ca și cum ți-ai anula toate sentimentele care te fac să te simți trist.

Fă sport. Mulți se calmează după o sesiune de alergat sau după o vizită la sală. Nu contează care este sportul tău, orice te poate ajuta să te descarci. Ridică niște greutăți, fugi pe bandă, fă flotări, ce vrei tu.

Spread the love

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*